VECKANS UTMANING

Vill kicka igång veckan med en utmaning. Orkar ni? Klart ni gör. Jag hittade inspirationen från pinterest och tyckte det verkade roligt att göra en egen. Kom ihåg att om ni inte har full koll på hur övningarna ska utföras så kolla igenom några videos på youtube, det är alltid bra att öva på sin teknik, då får man ut mycket mer av träningen. Nu när jag har kommit igång och träna igen så kollar jag typ flera videos på varje övning även om jag vet att jag redan kan dem, man kan alltid slipa till dem.

Här är min: O – 40 jumping jacks, L – 2 min wall sit, I – 30 jumping jacks, V – 3 min wall sit, I – 30 jumping jacks, A – 50 jumping jacks. Alltså totalt 150 jumping jacks och 5 min wall sit. Då kör jag (30 jumping jacks och 1 min wall sit) x 5. Jag har typ aldrig gjort jumping jacks, så nu får jag öva ordentligt. Ja mamma om du läser det här, så ska du också vara med och göra det (räknat och klart): 150 jumping jacks, 45 squats, 15 armhävningar och 3 min wall sit. Varsågod!

Det kanske kommer ta er max 30 minuter att göra det här, det är 1/2 timme, av dygnets 24 timmar. Alltså 2% av tiden under en dag. Det är ingenting. Det kommer vara över innan ni ens har börjat, typ. Kom igen!

In english:

I want to challenge you with this workout schedule I made. You take your letters in the first name, and together they create your workout. I think this kind of work out is fun because it’s individual and challenging unless your name is ”My” or something short. If your name is to short, I think you deserve to use your last name aswell, right?  Come on, please do this! It will be fun. My workout was a summary of 150 jumping jacks and 5 min wall sit. 

1 kommentar

  1. Vicki
    augusti 14, 2017 / 1:28 e m

    Haha ok klart jag är med 😬

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *